Bizde geçen cuma günü olduk aynı aşıları akşam üzeri atesiilmiz 37.9 a çıktı merak etmeyin daha fazla yükselmez inşallah alın kısmına nemli bez koyun ben birde 1 çay kaşığı calpol verdim çok şükür hemen atlattık ama çok sıklıkta ateşini kontrol edin . Sağlıcakla kalın