KahveliVera ben geçen sene akıllı saat almıştım o zaman fiyatı 2500 civarıydı şuan kaçtır bilmiyorum amaa güzel bir hediye eşim bir gün bile çıkarmıyor kolundna işini de kolaylaştırıyor açıkçası yoğun çalıstıgı için . Ben bu sene kupa yaptırdım eşimin her gece kızım doğdugu günden beri uyumadan önce kendi kendine iyi geceler Asya der sonra asya cevap veriyormuş gibi kendi kendine iyi geceler baba der 🤣 bu konuşma bizde pek ikoniltir her gece iki yıldır eşim bu cümleyi söylemeden yatmaz 😅 bu diyaloğu yazıdırp ikisinin bir fotoğrafını bastırdım sever bence