sevda49 Allah hayırlı etsin inşallah bence çok üzülme öncesi zor olmuş buda sürpriz gelmiş sağlıklı hayırlısıyla gelir inşallah birde benim halamda ilki tüp bebekti arkasında 2ye kendi kaldı aralarında ay var sadece ikiz gibi büyüdüler şimdi iyiki olmuş diyo