sevda49 oncelikle bi derin nefes alin, sakinlesin. Testin dogruluguna guvenilmez en iyisi bir kan tahlili vermek. ve evet tup bebek yonteminden sonra alinan hormonlar vs sayesinde yeniden hamile kalinabiliniyor. Ayrica beslenmenize, vitamin ve minerallerinize dikkat ederek hamileliginiz suresince emzirebilirsiniz. Asla emzirmeme ihtimalinizi ( aksi dr tarafindan soylenmedikce ) dusunmeyin. Sizi demoralize etmek icin degil sadece neden boylw soyledigimi izah etmek amacli negatif bir olay anlatacagim, tup bebek ile bbek sahibi olup hamile kalan bir tanidigimiz emzirmeyi birakti. sonra gebeligi sonlandi. bebegini emzirmedigiyle kaldi geri alistiramadi memeye. siz her kosulda sakin kalmaya calisin, Allah buyuktur ve sizi darda birakmaz. buna inanin. ve lutfen emzirmeye calisin..