Farahzeynep Hazine_aykut geceleri 1 kere uyanan bebek sürekli uyanıyor, uykuya geri dalamıyor, gündüzleri az uyuyor, geceleri mız mız 😒
Ates_mami Madamminia ilk 6 ay gece beslenmesini kesmemelisiniz. Bu arada maşallah ne güzel uyuyor o bebiş öyle 🥰🙏🏻😊
AlyaMerveMina Madamminia gerek yol benmkıde 4aylık artk uyandırmıyorum gece bazen 1 kere acıkıyor yapcak bısy yok o zaten acıkımca durmuyor kılosuda boyuda cok iyi
Farahzeynep Hazine_aykut ben de inanmazdım ama doktorda demiş, 4. Ay be 2 yaş büyüme atağı oluyor diye. Benimki az önce zor zoruna uyuttum, yarım saattir uyuyor, uykuya direniyor resmen ama uykusu da akıyor 🙄
Hazine_aykut Farahzeynep bnm de aynı cnm kaç gündür gündüz uykusu yok uyumadığını gbi eziyet ediyor bazen geceleri bile sık sık kalkıyor
Usakliomer Madamminia ayniyiz ve ben sarilik donemi haricinde hic kendi kalkmadan emzirmedim. Gelisimi hep ilerde cikti kontrollerde... Kendi uyku duzeni olusmasi acisindan önemli
Farahzeynep Hazine_aykut biz de artık geceleri 5-6 kere kalkıyoruz, mama veriyorum ağlıyor, ısrar edince içiyor uyuyor, mama ile savaşıyor bazen
cananbasara benim kızımda o aylarda öyleydi 12 de uyur 5 gibi uyanır emmek isterdi bence kilo alımı iyiyse uyandırma sonra biraz büyüyünce diş dönemi atak derken oda sende uykusuzluk çekiyorsun rahat rahat uyusun 😊