Srht Madamminia inan çok sürmeyecek bu surum emeklemeye başladığında uzun uyuduğu zamanları özleyeceksin! Bizimde iki üç gece böyle uzun uyuduğunda sorduk Benim doktorum 4 aydan sonra artık burak acıkınca uyanır. Kan şekerini artık düzenleyebşlir sorun olmaz dedi. 2 ay sonra emeklemeye başlayınca tektat 2 saatte bire döndük halada 2 3 kez uyanıyor şuan 15,5 aylık bence dokunup çocuğun düzenini bozma. Yada uzayan sarılıktan bahsediyorsın biz sarılık olmadık bilmiyorum doktoruna sor öyle bırak en azından.
ulkununannesi Madamminia 4 ay 16 gunluk kizimin uykusu tam dediginiz gibi ama o saatlerde kendisi uyaniyo. ben uyanmadan alip emzirmeyi denedim uykudan acamadi gozunu tutamadi memeyi. acıdım sonra daha da uyandirmadim
BusraElifOzhan Madamminia Benim doktorumda uyanmadan uyandırma karnı acıkırsa zaten ken kalkar demişti.
Derinkomm Madamminia benim bebeğimin reflüsü var gündüz çok kusuyo gece hiç kusmuyo. İçime sinmiyo gece bari doğru düzgün midesinde dursun istiyorum. Bizim de kilomuz iyi ama belki de gece beslediğim içindir. Sen annesin içine nasıl siniyosa öyle yap bence.
FeriDeniz Madamminia altı aya kadar gece beslenmeleri kesilmemeli diye düşünüyor çoğu doktor. Uyanmasa da rüya beslemesi yapmaya devam. 😊
NeclaDefne Madamminia ben olsam takip eden doktorumu dinlerdim zira aile hekimi pek ilgilenmiyor baştan sağma iş yapıyor yani en azından bizimkisi öyle 🤗
Madamminia NeclaDefne ben her ikisine de güvenmiyorum😂 en iyisini anneler biliyor bence o yüzden akran annelerine danışmak istedim 🥰
123Masal Madamminia benm doktorum gece gündüz ayrımı ve kendi uyku düzeni konusunda artk uyandırmamam gerektiğini söylemişti 2. Ayından itibaren uyandırmıyorm zaten kendisi düzen oluşturucak zamanla suanda 6 aylık kızım kilo alımı vs bi sorn yaşamadk şükür birkaç kere bizdede oldu aynı şeklde ama uyandırmadm yinede şuanda gece 2 kez falan kalkıyoruz
[silindi] Madamminia uyuduklarına 4-5 saate kadar tok kalabiliyorlar hareket halinde olup enerji kaybetmedikleri için. Benim oğlum 2,5 aylık gündüz 2,5-3 saatte bir emziriyorm. 22:00/22:30 gibi uyuyor uyutmadan önce emziriyorum bezini değişiyorum ki uykusunu bölmem gerekmesin, sonra kendi kalkınca emziriyorum genelde 2 civarı mızmızlanır bazen 3ü de buluyor. Zaten sabah 5 gibide uyanmış oluyor bide o zaman emziriyorum.
Portakal Madamminia ben 40ı çıktığından beri uyandırmıyorum kendisi 3saatte bir kendiliğinden uyanıyordu 2 ayındna beride uyandırmıyorum 6 saat uyuyor kilo alımı bile artmış uykuda beslenmedir diye düşünüyorum
Farahzeynep Madamminia kendisi acıktığında uyanır zaten, ben 1 aylık olduğundan beri uyandırmıyorum. Kaliteli uykusunu bölüyorsunuz, gece emzirmesinden de çok zor kurtulursunuz bu şekilde 🙄
asyajafar23 Uyandirmak gerekiyor mu ki ? 😳😳😳benim oglum 22 gunluk 9 gibi yediriyorum uyuyor, 2 gibi kendisi uyaniyor yine yediriyorum, 6 gibi yine uyaniyor. Ben de sanirdimki gece 2de uyanmasi fazla bir sey, uyanmamasi gerekir 🤭yalnis biliyormusum galiba
Madamminia asyajafar23 22 günlük bir bebek için o kadar saat aç kalmak gece bile olsa çok fazla bence siz de 3 saatte bir emzirmeye çalışın bir süre daha bence 😘
Farahzeynep Madamminia ee uyusun, bizim doktorumuz uyandırma, acıktığını biliyor artık kendisi uyanabilir, kaliteli uykusu arttığında onun da gelişimi daha hızlı olacak dedi 🙄 benimki de gece 1 kere uyanıyor, bazen hiç uyanmaz 😬
Madamminia Farahzeynep 10 saat aç kalma 4 aylık bir bebek için bana çok fazla geliyor içime sinmiyor öyle de.
Farahzeynep Madamminia benim kızım 7 -8 saat uyanmıyor, her ay 1 kilodan fazla alıyor, gündüz bu durumu dengelediklerini düşünüyorum ben.
Madamminia Farahzeynep ama bizim gündüz meme reddimiz de var kafam çok karışık 😓 gece emiyor reddetmiyor yenicez inşallah 4.ay atağındayız malum 😅
Madamminia Farahzeynep maşşallah bu arada bizim de kilomuz iyi meme reddi olduğu halde.Direniyoruz bakalım 💪☺️
DennizsMommy Madamminia kucuk-kuzu 2 ay 15 günlük aynı yatağı paylaşınca deliksiz uyuyor yoksa 2 3 kez uyanıyor