Feyzosunannesi AA ne güzel ben şimdi bile ayıramam sanki odayı da yatağı ayirabilsem yeter😅 dediğiniz gibi sanırım ,,bakalım nekadar gidicek böyle,,,dün çok güzel yedi birde alerji damlası verdim öksürüyor diye hiç uyanmadı ben şokk🤭 ins devam eder,,,coktesekkurlr ,,sevgilr