Feyzosunannesi merhaba,bnde 17 aylık öyleydi amma sonzamnlrda gece 1kere sabh 2 kere uyanip emiodu,,kestik gecengun ( ayakta sallıyorum gece uyuturkn )ama hergece kalkıo su veriyorum bazen alıyo bazen almiyo ,ama yataktan inip dolaniyo,ekmek istiyo faln,,saatler sorada salincakta uyutuyorum artık ayakta sallamaya gücüm kalmio.yani sizce acmidir ,yoksa alışkanlıktan mi uyanioki ,,naapsam , ,mama vermek istemiyorum ,yanimda ama parkyataga gecirmk istiyorum ,,lütfen bır akıl 🙏😄😍