Hannah canım genc olanı tercih etmelisi sabır olarak daha dayanıklı oluyorlar ayrıca cocuguna birkaç ay sonra oyun ablalığı da yapabilmeli yaslılar ne yazık ki işte kaçıyor. Benim bakıcım 38 yasında türkmen esimle basbasa da kaldı hiçbir yanlıs hareketini görmedim yanlıs anlamayın ama bu biraz güven meselesi bakıcı aileden biri olacak her bakımdan güvenmeli herseyinizi emanet edebilmelisiniz. Bakıcıyla basbasa bırakmamaya gayret esinize de hakaret gibi geliyor bana