uzumlukekim Filli boya- Gelin teli cok tatli bir gri yeni boyattik cok memnunum tavsiye ederim 🥳 Dyo- buz gümüşü kayinvalidem boyatti rengi maviye döndü kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Kasev Evim aydınlık olmamasına rağmen marjinal gri çok güzel duruyor kesinlikle grinin tam orta tonu. Dingin gri fazla açık
Coala Yeniklasor, neredeyse bütün duvarlar gri antrasit gri Hatta yatak odasında Tavanın bir bölümü bile gri Tek problem ev Işık almıyorsa sıkıntı
efelim Yeniklasor kristal krıvas açık bşr gri çok aydınlık gösteriyor evi gelin teli biraz daha koyu bir gri o da çok asil duruyor ikisinede bayıldım severek kullanıyorum☺️