minikbabyy Yeniklasor yeni çağıl💙 aşırı güzel bizimde ev sahibimiz hangisini istersen yaptırcam demişti bunu seçtim iyikide seçmişim mobilyalarım spor tarzı ama aşırı yakışıyo şık olsaydıda çok güzel olurdu
bikerem Hemsireanneizmir Sag en alttaki füme,yaziyor da. Grinin 30 ayri isimde tonu var benim evim de gelin teli isimli acik rengi bundan onceki de athena isimli daha koyu olandi.
SeverusSnape Laden bence sonuç çok güzel oldu ama boya süreci birazcık, çok azıcık, miniminnacık zor😁
Laden Yeniklasor a101den aldık geçen hafta polisan markası. Rengin adı dingin gri. Ton olarak çok beğendim. Tam benim istediğim gibi açık gri. Fakat boyası pek kaliteli değilmiş. 2. Katı sürüp kuruyana kadar ağladım hatta😁