expectopatronum hayır canım 43 günlük bebek bir memeyi hemen öyle boşaltamazzz ki zaten bez sayısı iyiymiş..
Senin bebiş biraz tembel sadece
İlk o gelen şekerli sütü içiyor sonra devamındaki süt daha ağır gelen ama bol vitaminli yağlı olan süt..
Onu emerken yavaşladığı için aglıyo 😂😂 Yani biraz tembel
O yüzden sen sakin ol , bol bol emzir ve su iç..
Stres sütünü etkiler