Merhabalar 43 günlük bir bebeğim var şimdiye kadar sadece emzirdim mama vermedim. Çok gazlı bi bebek emerken bi anda kıpkırmızı olup kıvranmaya başlıyo ve gazını çıkarmadan emmeye devam edemiyo o yüzden çok uzun sürüyo emme seanslarımız ve ben ne emip ne emmediğini de anlayamıyorum. Kolik bi bebek olduğu için de sürekli ağlıyo ve sadece memede rahatlıyo orda uyuyo başka hiç bi türlü sakinleşmiyo. Öncesinde göğüslerimin dolduğunu hissederdim bebeğim de emerken devamlı yutkunurdu ama son bi haftadır biraz emiyo sonra bırakıyo ağlıyo gazını çıkarsam da tekrar memeyi ağzına alıp geveleyip geveleyip bırakıyo yine ağlıyo diğer göğüse geçince başta hemen susup emiyo o hızlı süt akışı bitince yine ağlıyo memeyi almıyo itiyo. Acaba sütüm mü azaldı doymuyo mu tecrübeli anneler bi yardımcı olabilir mi? Bir de sanırım bi göğsü tamamen boşaltmadan diğerine geçtiğimiz için mastit oldum 😔 ama dediğim gibi süt akışı azaldığı an sinirleniyo ve tekrar o memeyi asla almıyo. Ne yapmam lazım nolur yardım edin. Çişli bez sayısı iyi ama böyle yaptığı için sütümün yetmediğini aç olduğunu düşünmeye başladım.