Gzdcngz böyle düşünmeyin doğumdan sonra hemen hemen herkes bu psikolojiye bürünebiliyor ama geçici bir durum lütfen şuan ki ruh halinizle sağlığınızı ihmal etmeyin. Küçücük bebeğiniz var ve size muhtaç, anne sevgisine muhtaç. Ona sizden daha iyi kimse bakamaz. Beneğiniz için güçlü olun kötü düşünmeyin. Herşeyin güzel olacağına inanın ki öyle olsun. Çok geçmiş olsun umarım çok çok basit ve geçici bir durumdur