Gzdcngz öncelikle çok geçmiş olsun canım Rabbim şifalar versin üzülme sakın . Eşimin babaannesinde de sıkıntı çıktı biopsi oldu ışın tedavisine başlandı şuan hiç bir sıkıntısı yok iyileşti onda bir de timör vardı o yuzden içini ferah tut kötü durumda biri bile iyileşebiliyorsa sen neden iyileşemeyesin hem 75 yaşındaki kadın öyle bir durumdan çıkabildi sen gençsin vucut direncin daha güçlü bir de küçüçük evladın var o da hisseder belki boş yere kendini üzüyorsun bazen olumsuz çıkan sonuçlar kötü sonuçlar doğurmuyor.