Palestinianbride
i"Yürüteç, çocuklarda orantısız adale gelişimine sebep oluyor. Bebeklerin parmak üzerinde yükselerek yürümeye çalışması, bacağın arka tarafındaki adalelerde aşırı yüklenme yaratıyor. Ön taraftaki adaleler ve kalça kasları zayıf kalıyor. Ayakta deformasyon ve şekil bozukluğu, arka taraf tendonlarda kısalma görülüyor. Parmak uçlarına basmaya alışan bebek, topuklarına basmakta zorlanabiliyor." Doğan'a göre, yürüteç kullanımı, bebeğe normal yollardan geçmesi gereken basamakları atlatarak erken hareket özgürlüğü sağlıyor. Yürüteç kullanmadan, sürünme, emekleme, yuvarlanma, tırmanma ve ayağa kalkma gibi aşamalar bebeğin kaslarını güçlendiriyor.
..
Mantıklı gelmedi değil. Her bebekte aynı etki söz konusu olur mu bilemem