Gerçekten iğrenç ötesi çok sinirliyim. Resmen kadınları alay edici bi tavır. Ben bir vatandaş, bir anne olarak CİMER’e şikayet ettim. Elimden gelen bu. Bence tüm bayanlar etmeli. Umarım en yakın zamanda hem bu iğrençliğe müsade eden hastane, hemde bu pislik gereken cezayı alır.