susunbebekuyuyo kaldirsalar ne iyi olur millet sapıttı kinamaktan RABBİME sığınırım ama valla kızım adına korkuyorum ve diyom ki liseye gittiğinde baktım bebe bozuluyo ortam kötü okul degistircem baktım orasida kötü alırım okuldan beraber açıktan okuruz bende lise terkim beraber çalışir okuruz napiyim ay evladımı kaybetmektense ALLAH korusun