Esen3535 Herkes kilo veremediginden yakınıyor bense alamadığımdan 10 ayda 15kilo verdim ve giderek zayıflıyor eriyorum peki almak için neler yapabilirim en a 7,8kilo almam lazım kendime gelmek için kendimi beğenmiyorum öneri verecek olan var mı
sevim_kos Esen3535 çok sağlıklı değil ama hece taymadan cici bebeyi sğtle mama yapıp yiyebilirsiniz. Balık yağı, doktor gerek görürse kan ilacı da iştah açar kullananlar hep kilo alıyo
Iremozer Bende aynı şekilde oğlum 8aypik ama 8ayda 25kgverdim alamıyorum asla 60kg um herkss çok zayifladim diyor boyum uzun göstermiyor bnede 7 8kg almak istiyor bekleyyim burda 🤩🥳🤣
Edanur1701 Bende öyleyim bebeğim 4,5 aylık ve 45-46 kilo arasında gidip geliyorum doğuma 58kilo ile girmiştim hepsi gitti ve asla kilo alamıyorum gittkçe veriyorum boyum da 1,67 asla giydiğim kıyafetleri dolduramıyorum ve bu beni üzüyor.
buselidunya Esen3535 bende 45 kiloyum çok yavaş alıyorum alsam bile ama hep standart yani kilom. Tabi bende tiroid var o yüzden sordum, doktora sordunuz mu hiç vitamin takviyesi falan verir belki
Mrvckl Bende giderek kilo alıyorum😑 bebeğim hareketli olmasına rağmen bana mısın demiyorum maşallah 😔
duyguronita62 Esen3535 sen bensin 😀 hayatımda hıc 50 kilo olmadım . 49 kiloyla hamıle kaldım 58 kiloya kadar cktm ama doğum yaptığım gun 49 a düştüm hemen 😀 dedım keske bıraz o kılonun tadını yasasaydım ama nafile . Suan 46 kiloyum koşturmaktan ☹️
Esen3535 duyguronita62 aynıyız cnm gören çocuğumu inanmaz bnm doğurduğuma ona bakmaktan kendimi bıraktım
Edanur1701 duyguronita62 aynen öyle olmuş gerçekten çok zor kilo almak olmuyor keşke 58 kg da kalabilseydik😄