Egeanul denizyildizi__ bize de pedifen verdi biri. Kan almaları lazımdı açıkcası sonuçta bu çocuğun sadece boğazı kızarık diyerek antibiyotik yazılmamalı.
denizyildizi__ Egeanul aynen öyle . Özel hastane yapsa hadi deriz para koparmak için , devlette böyle yapıyorsa ne demeli
denizyildizi__ Egeanul iki hastane sonucu biri sadece boğaz kızarıklığı var dedi , calpol pedifen ver ateşi geçer dedi , diğer doktorda boğazları ve kulakları çok kötü dedi , augmentin verdi .. doktordan doktora baya fark var
oksitosin denizyildizi__ test yaptılar ve pozitif çıktı, hamileydim birde o zamanlar süründüm resmen, Allahım göstermesin tekrar. Çook geçmiş olsun size de 🤲
Ates_mami denizyildizi__ mutlaka normal termometre alın. Bende Braun kullanıyordum. Termoscan 7. O zaman çok pahalıydı doğru ölçüm yapsın güvenilir olsun diye aldım. Bakıyorum hafif ateşi var. Bir ölçüyorum 39.40. Tabi ister istemez panik. Ama 3 çocuk yüzlerce ateş durumu gördüm. Bu da 40 değil yani. 38 yok bile. Tabi doktora koştuk. 37.5 civarları. Aynı anda ben ölçtüm 40 a yakın. Dedim ki doktor bey bende farkındayım bu kadar yüksek değil ama bu cihaz neden yüksek veriyor. Dedi ki en doğru ölçümü koltuk altı verir. Kulaktan ölçmek zordur. Kulağı tut kıvır. Doğru yere oturt 2.3 Saniye bekle öyle ölçüm yap. O zaman doğruyu yakalarsin. Ateşi olan çocukta da bu zor. Zaten kulak zarı içindeki çok küçük bir noktadan bu cihazlar ateşi yakalar. Doğru tutmayınca da yüksek verirler. Bana kalırsa koltuk altından ölç hep dedi. O zamandan beri braun u kullanmıyorum.
denizyildizi__ Ates_mami eski zaman olanlarından da var bende koltuk altı olanı . Pratik olsun diye para veriyoruz o kadar ama karşılığını alamıyoruz . Kızım yeni doğduğunda çocuk doktorumuz önermişti , hatta kendisinde de aynısı vardı . En doğrusunu kulak ölçer demişti , bizde paraya kıydık aldık
Ates_mami denizyildizi__ valla 2 sene önce 900 TL verip almıştım. Çok pahalıydı ama almıştım. Kutu içinde çıkan o şeffaf kulaklıklar bitmedi daha. Öyle kullanmıyorum. Çok denedim. Kendimi bile ölçtüm. Birşeyim yok 38 ateş çıkıyordu. Doktorumuzun dediği gibi ölçmek zor. O yüzden öyle duruyor kenarda. Koltuk altından da ölçmek zor ama ne yapayım yeter ki doğru çıksın zorla tutup ölçüyorum.