Kızım 2 yaşında , 3 gündür geçmeyen ateşi var ve bu gece acile gidelim dedim . Ateşi 39 ( braun kulaktan ateş ölçer ) . Acildeki doktor ateş ölçerle ölçtü 36.5 dedi . Bende bizim ateş ölçer 39 gösteriyor alın bakın dedim , yanımda getirmiştim ateş ölçer . Sizinki yanlış , bizdekiler hergün kalibrasyona gidiyor dedi. Herneyse doktor muayenesine girdik dedim kızım yanıyor 39un altına düşmüyor ,boğazı kızarıkmış, calpol ve dolven verdi . 2 gün sonra geçmezse gene gelin dedi . Hem bizdeki ateş ölçere laf yapıyor hemde ateş düşürücü şurup yazıyorlar . İçime sinmedi şuan başka hastanenin aciline geldik. İlk kayıtta yine 36 çıktı , benim ateş ölçer 39.2 gösteriyor , doktora gösterdim bendeki niye böyle diye , annelerin kullandıkları hep yanlış ölçüyor diyor , hey Allahım dedim , çocuk havale geçirecek bunlar ateşi yok diyor … bu arada özel hastaneye değil devlet hastanesine gittik