Saykoogg barlassmoom aaa ben tutup tutmama meselesini hiç bilmiyodum doktorda bişey demedi dikkatte etmedim 6buçuk aylığız kolunda sivilce gibi duruypr acaba tutmamış mı oluyor
AsyaninAnnesiiii barlassmoom Kizimda da hiç birsey olmadi. Suan 3,5 yasinda ve yuvarlak bi beyazlik var asi yerinde . Doktoruna gittigimiz de sorup gösterdim olmasi gerektigi gibi dedi. Zaten okul çağında aşı tekrar yapılıyor sorun olmaz dedi.