barlassmoom heyoo iyi akşamlar bebeğim 2,5 aylık 1 hafta önce verem aşısı oldu fakat kolunda şişlik , kabarma, yanık vs gibi hiçbir belirti yok aşı tutmadı mı acaba?
DevrimciAnne barlassmoom yapılırken yuvarlak beyazlama oldu mu bizim öyle oldu hemşire aşı tuttu dedi 1-2 ay içinde kabuklanma vs olursa endişe etme dedi
BalBademmmmmm barlassmoom Bizde 5 aylıkken o iz belirdi, şuan 6 aylık ve nokta gibi kırmızılık ve şişlik var, kabuk tuttu. ☺️
Sontvbukucu barlassmoom canim 1 hafta cok erken bizde 1 ay sonra kizarma sonra yara sonra kabuk oldu hatta kabuğu geceli 2 ay falan oldu 9 aylik su an
Bebegimm1 barlassmoom bi kac aya cikiyor o iz hatta iltihap seklinde oluyor simdiden soylim dokunmayin sıkmayin sonra kabuk tutup kirmizi sekilde iz kalicak bizim kolumuz gibi olmasi uzun suruyor
DevrimciAnne barlassmoom böylem bir bilgi var Verem aşısından haftalar sonra aşı yerinde aşıdan en az 15 gün en fazla 4-5 ay sonra sivilce gibi bir yara çıkar, sulanır, kabuklanır. Daha sonra da iz bırakarak iyileşir. Bu izin olması aşının büyük olasılıkla tuttuğunu gösterir.
BalBademmmmmm barlassmoom Bende endişe etmiştim hiç iz yok diye. 4 buçuk 5 ayda belirdi birden baya şaşırdım hatta. Ama aşıyı yapan ebe de öyle söylemişti
Noname21 barlassmoom onun bir damlası da gitme yetiyor illa olacak diye bir şey yok zaten benimki 2 bucuk uasinda iğne izi bile yok
Sontvbukucu barlassmoom ilk ben de öyle zannettim hatta saglik ocagi hemsiremizi aradim dedim 2 hafta oldu iz yok 😂😂 dur daha erken genelde 1 ay sonra çıkar iz demisti.
Noname21 barlassmoom yok ben hemsireyim esim doktor saglik ocağındaki igneyi yapana da sordum kabuk olacak diye birseu yok dedi. Ama zaten onun bir testi var verem savasa gidiyorsunuz biz test yapılıyor tutup tutmadığı anlaşılıyor ama verem çok yaygın bir hastalık degil. İçiniz rahat edecekse yaptırın daha sonra testi ama tutmamış diye birsey yok
Sontvbukucu barlassmoom bide bize asi sırasında soylemislerdi 1 aya kadar iz cikar diye tabi sabirsiz ben daha 2 hafta olmadan aramıştım 😂😂
Msl- barlassmoom kızım 8 aylık iz falan birşey olmadı.hemşireye söyledim tutmama olasılığı yok ama yaşına girince yapılan bir test varmış onunla öğrenebiliyormuşuz. Yaşını bekliyorum bende