Akasyaa Bence 3 saati geçirmeyin uyandırın. Açlıktan şekeri düşüp daha çok uyuyabilir sersemleşir. Daha çok küçük uyandırmanız daha iyi olur. İlk 2 ay ben uyandırdım sonrasında 4 saat arayla uyanıp emmişti oğlum.
Sibosunnannesi Bence uyandirmayin 40ini zaten gecirmis artik nasil alistirirsaniz o sekilde devam ediyor eger uyandirirsaniz alişkanlik haline getirip aç olmadıgı halde bile uyanabilir ☺️
EmelMina ozlemckmk 3 aya kadar uyandırmalısınız. 3-4 saati geçmesin. ilk zamanlar 2 saat. zaten 3 Aydan sonra programdan da size mesaj geliyor, artık beslemek için bebeğin uyandırılmasana gerek olmadığı yönünde. O yüzden biraz daha sabır..
Zeynepecrinannesi ozlemckmk bebegim 45 günlük doktora sordum acıkınca kendi uyanacağını uyandırmamamı söyledi sizde uyandırmayın