Bn bir aydan sonra bırkmıltım uyndırmayı. Kndi en fazla 3saatte uynıyodru. Şuan 4 ayklık oldu 3 ayından beri uykusu daah uzun oldu gece, 6 saat feln delisiz uyuyor maşaallah. Ama gün içimde emmeside çok düzensiz ne zamn isterse veriyorum kısa emiyor sanırım sütüm hemen bitiyor 2 ddkka emip 1 saat sonra acıkıyor bazende 3 saat uyuyor gunduzleri delksiz olarak. Gece de eğer bn geç uyursam oda uyuyalı 2 3 saati geçmişse uyandrmadan rüya emizrmesi yapıyorum oyle yatıyorm içim rahat oluyor. Az da emse yeter diyorum.