Fdme benimki de öyle. Azcık ağlarmış gibi yapayım o zaman da dudak büküyor hemen😁
Fdme Yaa 😂😂
Bal-Kaymak benim kızımda o şarkıda sakınleşiyor için için ağlarken susuyor 😂😂😂
5 yaşına kadar oğlum eledim adlı asker türküsüne ağladı ☺️