Fdme Kızım 2Yasinda duygusal bir sarki dinlese oturup agliyor.Bu normal mi?Cok tuhafima gidiyor ya????
Mrvhtp81 Fdme gayet normal 2 yaş sendromunda bebeler yeni nesil tam anlamıyla tüm atakları sendromları dibine kadar yaşıyorlar
Seyma-2436 Fdme 2 yaş bebesi küçük ergendir her şey beklenir 😂 Oğlumda aynı hatta eğlenceli şarkıları duygusal söyleyince dudak büzüp iç çekiyor 😅
Tugceklcccc Benim kızım da 2 yaşında seni yazdım şarkısında uyuyor uyku saati olmasa bile uyuyor ama sadece o şarkıda 😛
MerveAkty Fdme benimki de ister duygusal olsun ister oynak olsun kollarını havaya kaldırıp oyna oyna diyor aynı anasının kızı 🤣🤣🤣
2bebeannesiii Fdme Sabah ezanında kalkıp içini çeke çeke ağlayan kızım var 😂 eylülde 3 yaşına girecek 😂
Bal-Kaymak Fdme Bir çocuk şarkısı var “benim bebeğim hasta oldu , iştahı kesildi rengi soldu ” vs diye gidiyor o video denk gelince ağlamaya başlıyor 🤣 benim de dilime dolanıyor bende söylüyorum arada hemen dudak büzüyor. 😬
aylizinannesiii Fdme anne corabim nerde nereye koyduysan ordadır şarkısıyla saatlerce ağlar kapatırım niye kapattın diye bana kizar açarım ağlar 24 saat bu döngüdeyiz çıkamıyoruz imdat