Merve birmeleginannesiii üstü cam olan arçelik kullanıyorduk. 2 haftada kırıldı üst camı. Üstelik bizden kaynaklı değil. Ama arçelik kabul etmedi😏
Daisydeniz birmeleginannesiii evet biraz su lekesi şeklinde damlalar kalıyor ama çok rahatsız edici değil açıkçası
Sevvedaa Üç yıldır cam kullanıyorum bi sorun yaşamadım. Bunu yazdıktan sonra da nazara gelmek İnş 😄 Hı bu arada camı mecburiyetten almıştım şansım olsa Çelik alırdım
birmeleginannesiii Sevvedaa 7 yıldır kullanan varmış. Maşallah 🧿 diyelim o zaman. Peki hemen kireçleniyor mu
Sevvedaa birmeleginannesiii annemden kalan alışkanlık asla çaylı bırakmıyorum hemen dökerim. Ben evde yokken eşim bırakmışsa çamaşır suyu yeterli oluyor cam kısmı için. Alt kısmı da limon ve karbonatlı bekleterek temizliyorum. Bi arkadaşım da kullanıyordu bırakmış elektrik faturasında farkı gördüm diyo. Buda aklında bulunsun ben rahatlığına alıştığım için bırakamıyorum
Deletedmom27337 birmeleginannesiii bolca maşallah diyin 🙈😂😂 geçen gün limon tuzu attım içine suyu kaynattım pırıl pırıl oldu 👍🏻 Bu benim ki Arçelik K 3284 Gurme Çay Makinesi https://www.hepsiburada.com/arelik-k-3284-gurme-ay-makinesi-p-MTARCK3284?magaza=elektronikmarketimm&url_src=ios-product-detail
birmeleginannesiii Denizanasi92 sebebi nedir peki ? Yani çelikle arasındaki fark ne bende cam daha iyi olur sanmıştım.
Denizanasi92 birmeleginannesiii bilmiyorum canım artık farkı ne mesela en lezzetli çay eski tip aliminyum demliklerle oluyor nasıl bir etkisi var bilmiyorum ama
Sevvedaa birmeleginannesiii hayır aslında onlarda çalışan insanlar belki sabah ve akşam kullanıyorlardı okadar uzun süre açık kaldığını sanmam. Ama işte öyle bi zamana geldik ki çaycılar bile hesap yaptırır oldu
Deletedmom27337 birmeleginannesiii valla kendim hariç kimseye kullandırmamaya özen gösteriyorum 😂😂 misafirim geldikçe çıkarıyorum :)
TalentedMom birmeleginannesiii ikisini çelik alırsanız daha uzun ömürlü olur camın belirli bir süre sonra çatlama ihtimali var
Aloneeee birmeleginannesiii çelikten Şaşma derim. 7 senelik evliyim çaycım Çelik hala taş gibi sağlam
DevrimciAnne birmeleginannesiii cam pişmanlıktır zamanla alt kısmından ayrılıyor sıcak suyla beraber sapı elimde kalmıştı yanabilirdim de imkanın varsa değiştir canım cam patlıyor