birmeleginannesiii Merhaba çaycı aldım. Cam sizce cam mı yoksa Çelik mi daha iyi olur bilmiyorum. Arçelik ürün. Biran aldım ama ürün eve gelince aklıma geldi kırılabileceği. Sizce iade etsem mi ?
Vanilya birmeleginannesiii Ben Çelik kullanıyorum çok memnunum. Daha önce ki camdı kırıldı hemen. Yani Ya da benim haramdı ama bilemedim
Meryemcez birmeleginannesiii kesinlikle çelik öneririm hem çayı daha güzel oluyor hem kırılma olasılığı yok
Bulutbey birmeleginannesiii ben de Arçelik çelik olanını kullanıyorum. Cam olandan da hediye geldi ama kullanmadım hiç. Oğlum mutfak malzemelerine çok merkalı bazen alıp yemek yapma oyunu falan oynuyor. Ban çelik çok mantıklı o yüzden. İnş uzun sğreli kullanırsınız.
Vanilya birmeleginannesiii Elimde yıkıyordum tezgaha denk geldi hızlı hızlı yıkayıp çay demieyecektim. Yani hemen kırılmaz belki ama narin oluyorlar
buselidunya birmeleginannesiii Ben cam kullanıyorum bir kere üstteki camlı bölüm kırıldı, yenisini aldık 3 senedir kullanıyorum memnunum ama cam mı çelik mi dersen kırılmaması açısından çelik daha iyidir diye düşünüyorum
Deletedmom27337 birmeleginannesiii valla kendim hariç kimseye kullandırmamaya özen gösteriyorum 😂😂 misafirim geldikçe çıkarıyorum :)
birmeleginannesiii Vanilya Kreçlenmesini önlemek için ne yapıyorsunuz peki ? Hem demlik açısından da çok kireç oluyor nasıl geçer ne yöntemle geçer ?
minisinannesiii33 birmeleginannesiii benim de Arçelik cam bir senedir kullanıyorum. Sert bir şekilde yere düşmediği sürece kolay kolay kırılmaz bence. Ama çok kireç oluyor görünüyor
Daisydeniz birmeleginannesiii ben 4 yıldır cam olanı kullanıyorum kırılma vs olmadı çok memnunum hatta