Hanife001 Bebegim 36 günlük doymadigi icin mamada veriyordum aptamil kullaniyoruz ama 1 2 gundur içmiyor mamayi bir iki kere çekiyor sonra disari fiskirtiyor neden olabilir mamayi mi sevmiyor acaba 1 kutu bitirdik ama baska hamgi mamayi onerirsiniz ???
Efom_ Bende aptamil kullanıyorum ama gaz yaptı şimdi aptamil in gaz yapmayan devam sütü var aptamil conformil onu aldık inşallah gaz yapmaz
Rustemoz33 Umutmom kabız oldu mu hiç biz aptamil kullanıyoruz 1 aydır ama 1 haftadır kabız oldu çocuk bende o mamayı düşünüyorum da 🥺
Duruonur Hanife001 bende aptamil conformil kullanıyorum sindirimi daha kolay gaz yapmıyor 300gr mı 65lira
Secil3 Doğduğun günden beri bebelac gold aptamil verdim beğenmedi bebelac kullanıyorum çokta memnunum
edashh Hanife001 cok içiyor demekki dışarıya fışkkırıyor o aylarda bizde öyleydik ben hipp kullanıyorum
BerenEce Evolvia kullanıyorum çok memnunum. İçeriği bakımından en iyi mamalardan biri. Omega da içeriyor. Aptamil'in şeker oranı yüksek. Çok gaz yapıyor.
mutludilek kaç cc veriyorsun mamayı peki ben yine aptamil derim inanın diğer mamalardan çok çok daha iyi