maysa-19 ahahahahahahaha ben de doğum yaptığım gün doktorum akşam kontrolüne geldiğinde bir 2. Doğum muhabbeti mi ne olmuştu yok ben almayayım bugünkü yaşadıklarımdan sonra başka çocuk düşünmüyorum demiştim, hep öyle diyorlar ama 2 yıl sonra hamike olarak tekrar geliyorlar genelde demişti.