maysa-19 agns benimde 38lerde yaş acaba etkilermi diyorum ikincide bakalım folik asit alcam yarın gebelik olmadan da başlamiyormus bugün hatırladım alayım dedim
agns maysa-19 ben de kullandım ve bi Dr bana senin çocuğun olmaz olursa mucize olur dedi 🤣 benim bir mucizem var zaten dedim oğlum 7 yaşında Dr um diye maaş alıyor işte. Düşünsene ben rutin için gittiğimde o an kizima hamileymişim zaten akşamdan mı kalmıştı neydi bilmiyorum kimseye inanma yani olucaksa oluyor hatta bi tane daha istiyorum
nilesea maysa-19 ilk bebeğim mart sonunda doğdu, bunu hamilelik öncesinde hiç düşünmemiştim ama müthiş bir hamilelik ve doğum zamanlaması oldu, ileride 2. Çocuk düşünürsek yine aynı zamanlama için uğraşıcam 😂
maysa-19 nilesea demi tam ne soğuk ne sıcak.benim kızım kışın oldu anam ağladı hava soğuk duş almak ızdırap çocuk yıka usucekmi hasta olcakmi korkusu.saglikoccagina gidilcek yağmur başlar.kat kat battaniye bebek kaybolur içinde ayyy hatırlamak bile istemiyorum inşallah olurda marta yada sonuna denk gelir doğum.cok sicagada kalmasin
maysa-19 agns aa niye imkansız dedi imkansız diye bişey yok Allah’ın takdiri sonuçta herşey olabilir nasıl böyle büyük konuşup moral bozuyorlar
Fenciannee agns uuuu Masallah diyorum size kesinlikle dusunce insani cok yoruyor dediğiniz gibi yapmaya çalışacağım İnşallah 🤲😅🙆♀️
nilesea maysa-19 bebek açısından çok avantajlı hemen hava ısınıyor, hem de hamileliğin sonları yaz sıcağına gelmemiş oluyor
Tazeanne0134 Fenciannee belki de hayırlısı böyleymiş aman valla zaten anamı belliyor oğlum aklı olan 1 yaş öncesi başlasın 2.çocuğa ya da en az 5 sene beklesin
DemetF Fenciannee kismet isi biraz ya ne korunanlar var dogum ardindan hemen hamile kaliyor deneyenlerde cok allaha kalmis
3_bebeli_ana Fenciannee ilk geceden hamile kalıp sonrasında 5 yıl korunmadigimiz halde olmadı sonra ikinci oldu supriz şekilde hap kullanırken daha sonra 3 oldu 4.ayda hersey nasip vaki zamanı var
Fenciannee 3_bebeli_ana hikayeniz ne kadar degisikmis nasipte varsa oluyor değil mi yoksa da olmuyor, Allah bağışlasın evlatlarınızı🤲