Sezenkumsal92 70-80 cm yukarıdan düştü benim oğlum doktor o yükseklikte sıkıntı olmuyor dedi, kusma, gözlerde kayma, bilinç kaybı olursa hemen acil gelin eğer bunlar yoksa rutininize devam edin demişti. Tam uyku saatiydi uyusun demişti. Çok geçmiş olsun, Allah bir daha yaşatmasın.