Sezenkumsal92 burda okuyordum ya nasıl düşüyor Bebekler yalnız kalırsa düşer tabi diye çoook ön yargılı düşünmüş olmalıyım ki geçen hafta kızım yataktan düştü. Sabaha kadar uyuyamamıştım sabah 8 de kızım uyandı beşiğinden aldım yatağa geçtik emzirdim uyudu ben de uyumuşum tüm geve uykusuzum ya yarım saat sonra kızım uyanmış yatağın da Sağ tarafına yere battaniye serdik düşerse direk parkeye çarpmasın diye ama benim haşere kızım sürüne sürüne sol tarafa geçmiş ve yere düşmüş güm sesi ve ağlama sesiyle yataktan bir fırladım kucağıma aldım sakinleşti ama tüm gün kendimi affetmedim ağla ağla eşimi aradım geldi. Gözlerinde kayma , kusma , huzursuzluk yoktu hatta gülücükler saçıyordu. Ne olur ne olmaz diye acile gittik. Doktor muayene etti her şey yolunda bi röntgen bakalım dedi baktı sorun yoktu ama benim ömrümden ömür gitti. Hala kendimi affedemiyorum.