Cocolingo 14 aydır evolvia rp kullanıyoruz. Evet biraz garip kokulu ve tadı kötü sayılır. İlk başlarda bende suda eritemiyordum. Daha sonra şöyle bir yol buldum. Suyu 41 ile 45 derece arasında koyuyorum. Bunu için derecem var ölçüp öyle koyuyorum. Mamayı koyduktan sonra iyice çalkalıyorum. Normal mamalar gibi az çalkalamıyorum. Böylece iyice çözünmüş oluyor. Evet biberonda sarımsı bi kalıntı kalıyor bu da içinde pirinç olduğu için