Canım benim çocugum 1 bucuk yaşında 4 üncü antibiyotik kullanışımız bende verme taraftarı degilim ama ateşi hiç düşmedi verdim ona ragmen gene düzelmedi serum taktırmak zorunda kaldım antibiyotigin kötü yani hem faydalı hem zararlı mikroplarıda öldürüyor olması antibiyotik bittikten sonra probiyotik ver maflor iyi hiç bişi olmaz zaten o antibiyotik 3 ay koruyor