Merhaba arkadaşlar kızım 3 yaşına girecek 1 ay sonra. Şu an hasta çok ateşi çıkıyor ilaçlara rağmen düşmüyor tir tir titriyor ateşten kendi kendine konuşuyor hastaneye gittik boğazı kızarmış kanda da çok az crp yüksek çıktı çok az ama. Doktor antibiyotik yazdı ama verme 2 dün daha ateş takibi yap ya ver ya tekrar gel duruma göre dedi. Ama nasıl desem takip yapıp bekleyecek gibi değil çocuk inliyor ağlıyor ilaçlara rağmen ateş hep yüksek gözlerini açamıyor. Vermedim antibiyotiği ama dayanamıyor çocuk. Siz olsanız ne yapardınız ? Versem bir türlü vermesem bir türlü vicdanım sızlıyor. Verirsem 1 yıl içinde 4. Kez antibiyotik kullanmış olacağım çok mu sizce 1 yılda 4 kez ? Hiç gereksiz kullanmadım hep enfeksiyon ve inatçı ateş yüzünden mecbur verdim. Çok üzgünüm. Vitaminlerine baktırdım bağışıklık testi yaptırdım hepsi çok iyi. Takviye falan da kullanıyorum. Bademcik geniz eti de yok KBB ye gittik ayy bilemiyorum. Kısaca sorum siz benim yerimde olsanız bu kez kullanır mıydınız ?