prenses_we_prens_annesii en güzeli ve en pratiği ikea antilop ve benzerleri , ben ilk olarak joie mimzy XL mama sandalyesini almıştım ama o kadar yer kaplıyor ve hantal ki , ayrıca temizlemesi de zor üç ay anca kullanabildim . Ikea antilop aldım şimdi hep hafif hem balkonda yıkıyorum hemde uygun , hiç öyle büyük pahalı bir şeye gerek yokmuş