2.bebeğini büyüten bir anne olarak ikea antilop derim.Biz heves chicco da almıştık ilk bebekte yok yatıyomuş yok kalkıyomuş hiç gerek yok.Acayip ağır ve çok yer kaplıyor.Babannesi bakıyor diye onun evine aldım ikea antilopu.Ay çok iyi ya gerçekten hem hafif hem temizlemesi kolay.Hiç öyle ağır sandalyelere fazla fazla paralar vermeye gerek yok.