Irmakprensesinannesi Melikemekan eczaneden ben şuan 133 TL alıyorum 2 numarasını getirde 123 TL nrml büyük markette 130 TL genelde eczaneden isteditiriyorum depolarindan
Surimsine Melikemekan 4 aya kadar comfort kullandık 4 aydan sonra optiproya geçtik hiçbir sıkıntı yaşamadık
kubr_pak Melikemekan Ben doğduğundan beri SMA Optipro kullanıyorum, çok memnunum incecik toz halinde hemen suda karışıyor, SMA Comfort genel de gazlı bebekler için kullanılıyor
Nisan12 Melikemekan Onlara çalışıyoruz cidden mama zorluyor ama canları sağolsun 🙏🙂 bende merak edip sormuştum Comfort gaz ve kabızlık sorunu çeken bebekler için demişlerdi ama optiproda aynı gibi bence sorun yaşamadık hiç
Hafizehdjakjx Melikemekan bizde 4 ayligiz şuana kadar hep hipp kullandık dün bende ama optipro aldım dün verdim bugün verdim suanlik bı sorun yok gibi göreceğiz ben 800 Gr aldım 150 TL di
Melikemekan Yanıt veren herkese çok teşekkür ederim. 6 gündür aldık optiproyu denedik çok şükür kusma vs yapmadı memnun kaldık..🤗