Merhabalar.
Bebeğim bugün 4 aylık oldu sma comfort mama kullanıyoruz ama hem mamayı bulmakta zorlanıyoruz hem de her geçen gün fiyatı artıyor Değiştirmek istedim daha önce bebelac gold aldım ama çok iri taneli yapısı var bebeğimde kusma yaptı. Her verdiğimde ağız dolusu…Şimdi optipro ya geçsem mi diyoruz mamanın yapısı nasıl iri taneli mi bebeğimde kusma yapar mı? Bilgisi tecrübesi olan annelemiz bilgi verebilir misiniz?