fatima Aleynabali bizde böyle düşündük canım. zaten korumalıkları var endişe edilecek bir şey yok. en iyisi bu 🌸
Aslanannesi_ Aleynabali Sallamaya alıştırsanız öyle gidiyor benim oğlum 4,5 aylık emzirip koyuyorum yatağı benim yatağımla birleşik olanlardan çok rahat ettim. Kızımda ayakta emziriyordum belim kopuyordu ikinci tecrübe oldu 🙏🏻
Aleynabali Aslanannesi_ ben de emzirerek uyutuyorum ama bıraktıktan sonra çok kısa da olsa bi sallama istiyor beşikte malesef 🤦🏻♀️ ay o ayakta emzirme yolundan ben de geçtim çok berbattı 2 ay boyunca belim kopcak sandım da çok şükür sonra alıştı geri normal emmeye