sebmc47 leylosunannesi 4 aylık oğlumun saçları öyle benimde bi aklım kestir diyor bu seferde kıyamıyorum banyodan sonra ıslak ıslak tara yana yatır baya geçti bizimki uzadıkçada yanlara yatar kızımda öyleydi 3 yasına geldiğinde bukleleri vardı
leylosunannesi sebmc47 evet ben de kestirsem mi diyorum ya yine dik uzarsa diyorum sonra ıslak ıslak yana yatrıyorum ama kuruduğu gibi yine dimdik 😂 acaba geceleri uyurken şapka mı taksam şapka biraz düzleşitiriyordu
sebmc47 leylosunannesi evet sapka olabilir benim oğlum hiç taktırmadı ondan böyle zaten ben ona bağlıyorum serbest serbest uzadılar 😂 taktırıyorsa takın benimki basıyor çığlığı
_mormenekse leylosunannesi bir fotoğrafı var görseniz kızımı oğlan çocuğu dersiniz öyle bir kirpilik ama 4.aydan sonra yavas yavaş düzeldi şimdi lulukleri bile var saçları uzadıkça düzeliyor 😍 9 aylığız şu anda
RuzgarMommys Benim oğlumun saçları doğduğu andan itibaren çöktü ve dimdikti kirpi gibi çok tatlıydı valla gören herkes bayılıyordu saçlarına. Siz de bunu dert etmeyin tadını çıkarın 6 aydan sonra uzayıp düzelmişti
Prettymom leylosunannesi ona da şükür bizde saç yok her gören kız dimi diyor 😂 elbise giyince çok gülüyorum erkeğe elbise giydirmissin gibi oluyor😂
leylosunannesi Prettymom vallahi benimkinin saçının dik olmasından mı bilmem bizimki de erkeğe benziyor pembe şeyler hiç yakışmıyor 😂