leylosunannesi Merhaba hanımlar kızımın saçları dimdik yaa herkes kirpi kafa diye seviyor insan üzülüyor 😔 kimisi uzayınca geçer diyor ama başına gelen oldu mu tahminen kaçıncı ayda geçiyor. Biz şuan 3 aylık olduk
SeverusSnape leylosunannesi benim kızımın da böyleydi. Hiç saçı yoktu, olanlarda dik duruyordu. Düz olacak saçı diye düşünmüştüm. Uzadıkça dik duruşu düzeldi, lülüş oldu hatta🥰
cekoslavakporseleni leylosunannesi oğluma ten ten diyorlardı😂😂 hiç üzülme bir noktaya kadar yer çekimine karşı koyabilir😂 yedi sekiz aylık olana kadar öyle dimdikti işte uzadıkça yana yattı mecburen😂ben öyle kalmasını tercih ederdim, çok sevimli bence 🥰
Zhrebr leylosunannesi neden üzülüyorsunuz çok tatlı oluyorlar bence benim kızımda öyle saçları dikiliyor kirpi diyorlar bende kivi kafam diyorum 😅
Deross leylosunannesi benim kızımda öyleydi diken saç diyorlardı 7 aylıkken düzelmeye başladı suan 10 aylık olacak uzadı cok yüzel oldu saçları
Yclcnbz Benim kızım da öyleydi doğar doğmaz dimdikti saçları. Uzadıkça normal oluyor 10 aylık şu an uzadı epey toka takıyruz :)
DevrimciAnne leylosunannesi benim de oğlumun öyle evimizin kivisi uzadıkça düzelir annesi benim de dimdikmiş hatta sinirlenince orta kısmı dimdik olurmuş oğlumunda öyle oluyor 🤣
Wonderful_mom leylosunannesi merakımdan soruyirum hamileyken stres yaotiniz mi ne alakaysa benim.yegenimin saclari da öyleydi ablamin doktoru demiski stres yapmissan ondan olmustur 😅😅😅
aycanbebek leylosunannesi 1 yaşına yaklaşınca düzelir canım bunda üzülcek bişey yok boşu boşuna takma :)