Deletedmom62626 defneaselinannesi26 amma uzattiniz garipsiniz cidden sanal alemi bu kadar ciddiye almayın
Kalpsizim33 Alpyigit ben 630 litre kombi tipi Beko aldım 2 yıl oldu 6500 TL idi şuan 15 bin TL olmuş ama memnunum öneririm
Kalpsizim33 Alpyigit Beko Arçelik’ten üstün özelliklere sahip ve kalite olarak da daha iyisi…eskiden Arçelik daha iyi diyorlardı üstelik Beko Avrupa’ya ihracat ediliyor