Alpyigit Kizlar üç çocukla kaç litrelik dolap yeterli olur ( suanki dolabım küçücük sanki hiç kalabalık olmayacağız gibi iki kişilik dolap almışız) . Ve hangi marka önerirsiniz ? Arçelik ten memnun değilim.
hemsire09 Alpyigit siemens xxl dolap. Ben de onu alacaktım ama evde dolap yerine sığmadı küçüğünü aldım keşke onu alsaymışım. İçi çol geniş ve kullanışlı duruyordu
Deletedmom_21 Alpyigit bizim dolabimiz bosch xxl litresi kac bilmiyorum inan sadece xxl oldugunu biliyorum en buyuk dolap diye geciyordu o zaman aldığımızda buzlugu alttan olanlar
Sontvbukucu Alpyigit bütçeniz varsa lg ya da Siemens alin. Koyacak yeriniz de varsa 2 kapılı olan büyüklerden alin
Alpyigit defneaselinannesi26 aldigimdan beri ses çıkarıyor kaç kere servisi çağırdık birşey bulamadılar ama beynimizi tırmalayan bir ses çıkarıp duruyor ayrıca soğutma açısından da iyi değil . Arçelik eskiden çok iyi bir markaydı ama şuan bütün her şeyleri problemli sıkıntılı kalitesi baya düştü o markanın
Eda0102 Bütçeniz varsa Simens olabilir annem kullanıyor memnun litresini bilmiyorum ama buzluğu altta olan büyük modellerden
Alpyigit Sontvbukucu baktım şimdi çok güzel dolaplar var o markalarda ama fiyatlar 🤭 bakalım bütçeyi zorlarsak alırım 😊
defneaselinannesi26 Deletedmom62626 niye öyle dediniz acaba 2 yıldır kullanıyorum en ufak sorunla karşılaşmadım maşallah diyin alsam yine alırım beyaz eşya şans işi birazda annemde 8 yıldır var aynı şekilde yalan mı söyleyecem siz ne kullandığınızı ne şikayetiniz olduğunu daha anlaşılır biçimde anlatabilirsiniz
Alpyigit ZmrNsa09 baktım Samsung ve simens markalar tutuluyor çokta güzeldi baktiklarim ama fiyat konusu zorlayabilir bakicam artık
Deletedmom62626 defneaselinannesi26 tüm ürünleri eşimin tavsiyesi ile Vestel aldık almaz olsaydık Allah kahretsin böyle firmayı da ürünlerini de asla ve asla bedava verseler almam. Ne servisi iyi ne ürünleri makinesi berbat çamaşırlar leş gibi cikiuor. Buzdolabı bozuldu mu? Aylarca servisten gelmez TV derseniz yine aynı keza siz memnunsunuz diye herkes memnun olmak zorunda değil.
Sontvbukucu Alpyigit ben samsung kullaniyorum bu arada ondan da cok memnunum tabii biraz daha bütçemiz olsaydı lg alırdım 😂
ZmrNsa09 Alpyigit Samsung marka buzdolabi, bulasik makinesi ve camasir makinesi gri renk 2019 da hepsini toplam 7200 e almistk carrefordan kampanya da vardi bide saka gibi fiyat simdi nerdeeee sadece buzdolabi 12 bin lira
defneaselinannesi26 Deletedmom62626 Vestel önermem yazabilirdiniz arkadaşa inanmayın yerine negatiflik saçmayın lütfen
Deletedmom62626 defneaselinannesi26 amma uzattiniz garipsiniz cidden sanal alemi bu kadar ciddiye almayın