Sevvalalp gittik ama uyutamadik tekrar gün verdi ama doktor epilepsi olmadığını söyledi uyku terörü olabileceğini söyledi bilmiyorum kafam çok karıştı hâlâ geceleri bağırıp kalkıyor daha doğrusu gece uykusunu gündüz uyuyor saatleri değişti büyük oğlumda uyumuyor birbirini görerek zombi gibi geziyorum ağlıyorum yeri geliyor ne zaman büyücek bunlar ya 😭🤦😥