Ay allahım çıldırıyorum 🥲 O kadar çok bunaldım ki sana anlatamam, birde emerken diğer eliyle diğer memeyi mıncıklıyor, kriz geçiriyorum resmen. Bende artık emzirmekten hiç keyif almıyorum. Benden gidiyor artık çünkü, kendimi çok halsiz hissediyorum.. Teoman hiç öyle zamanla falan bırakacak gibi değil ama ne yapacağım inan bilmiyorum sıkıştım kaldım.