Zeke bir kere verdniz diye kıl yumağı olmaz ama artık hiçbir şey organik değil organik olan şeyler de çok pahalı erişimi zor. Köyde akraban olacak tereyağını yoğurdunu sütünü tavuğunu yumurtanı vb temin edeceksin ya da köye yerleşip bunları kendin üreteceksin. Maalesef bu devirde bunun dışında sağlıklı beslenme mümkün değil. Ben şehir hayatında yaşıyorum ama bizim şehirde kurulan pazarlara köyden tarım malzemeleri doğal ürünler getiriliyor oralardan almaya çalışıyorum. Özellikle yaşlı teyzelerin açtığı ufak tezgahlarda az ürün oluyor onlardan alıyorum çünkü kendi bahçesinin ürünü oluyor.