Deletedmom_68 uyanık kalmanın ne kadar zor olduğunu çok iyi anlıyorum. Ben de hep ya uyursam korkusuyla hep uykumu iyice açtım. Hep bana efsane gelirdi bu memede boğmak ama ilk defa çok yakında gördüm. 3 aylık bir bebek vefat etti tüm komşularla sitede karşılaşınca söylerlerdi falanca da doğum yaptı diye. Aynı zamanlarda doğum yapmışız. Sonra bir gün vefat haberi geldi. Kahroldum. Zaten çok zor emzirirdim, memeyle savaş verirdi oğlum memeyi istemiyordu. O anın korkusuyla emzirirken kocamı bile uyandırırdım 1 haftayı bulmadı sütüm de gitti zaten. Çok etkilenmiştim.